luni, 20 decembrie 2010

Amintiri din copilarie

Hello! >:D<
Va aduceti aminte cand erati copiii mici si dragalasi, inca la gradinita/scoala si parintii va spuneau povesti ca sa adormiti mai repede? Mamica mea imi spunea povesti noaptea cu o voce calma si blanda cu care acum sunt adresata mai rar ca sunt mare:P, dar tot o tin minte si-acum.. in timp ce eu ma jucam in parul ei si ma simteam de parca nu mai eram acolo .. Mi-aduc aminte de 2 feti cu stea in frunte, cenusareasa, alba ca zapada, hansel si gretel, copiii cu parul de aur, ratoiul cel uratel etc.:x Intr-o zi a venit mami acasa cu casete pentru casetofon (le am si acum dar n-am casetofon:s) in care puteam asculta povesti relatate de o voce calda de tata si le adoram. Nu mi-e rusine sa va zic ca eram poate in clasa a 6-a si plangeam ascultand cenusareasa pentru ca imi era dor de timpul cand eram mica si o ascultam simtindu-ma de parca chiar sunt acolo pe post de cenusareasa. :P
Nu va e dor?
Sau cand erati deja in anii de liceu (multi dintre voi inca sunteti:P) si trebuia sa cititi o lectura, insa timpul nu va permitea si cumparati culegeri de rezumate..
Insa acum nu mai e nevoie sa dati banii aiurea pe carti de rezumate cand aveti ♥ www.lecturirecenzate.ro ! :x Am descoperit acest sait nu de mult si m-am indragostit de el!:-) Cred ca stiti ca eu sunt mai nostalgica cateodata si cred ca avem toti acea perioada de trecere de la sentimentul ca suntem copiii la cel ca suntem tineri adulti si ne este dor de timpul cand eram copilasi.. Ei bine pentru cei ce simtiti la fel ca si mine, cred ca acest sait o sa va unga sufletele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu