sâmbătă, 25 decembrie 2010

Intamplari stranii

Am visat ca eram undeva intr-o padure, ceata in jur. Deodata a inceput un vant puternic, toti copacii au fost smulsi din radacina, insa ciudat era ca pe mine abia ma misca. Ceata a devenit si mai deasa... Am auzit un zgomot puternic... Nu stiu ce ar fi putut sa fie... Speriata am inchis ochii... cand i-am deschis totul era rosu in jur... practic putea vedea aerul colorat in rosu blink.gif . In jurul meu baltoace rosii... Eram speriata si am inceput sa plang... Am auzit cum cineva tipa si m-am dus sa vad. Am dat intr-o campie unde erau numai trupuri de oameni, ciopartite, unii far' maini, altii far' picioare, unii retezati de la jumatate... Deodata am simtit cum m-a prins ceva de picior... cand m-am uitat in jos, am vazut cum un corp fara cap se prinsese de mine... Am inceput sa tip, auzeam vocile oamenilor muribunzi cum implorau mila, ajutor... M-am trezit speriata...
Cred ca prea multe carti de razboi dauneaza grav viselor dar eu una cred in chestiile astea si deea am si parte de ele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu